Thursday, September 8, 2016

Marca androz 4






+

13 maart 2011 11:50 De iPad Levert zo zijn eigen bijdrage aan de Nederlandse (en Engelse) Taal. Typ maar een eens e-mailtje di een Tweet op deze Elektronische animali da compagnia. De iPad komt incontrato vele woordvoorstellen, je zodat incontrato n Druk op de virtuele spatiebalk het woord Kunt plaatsen. Grandioze uitvinding als het werkt (o. a. Open Office Ging ze voor. Vergeef ik ze). Maar de iPad Houdt er een eigen op willetje na en komt incontrato merkwaardige tekstvoorstellen. Een greep uit het iPad-lessico: Ik wil: Blondie in un modo (o altro) iPad Stelt voor: blondje uno wat Ik wil: su iPad geeft: Aboutaleb (Mijn wenkbrauwen Gingen Risali) Ik wil: che iPad geeft: Thatcher (ze, de wenkbrauwen, reikten tot Boven mijn haargrens) Ik wil: sgoed (ok sms-Taal, maar dat diente mijn iPad OOK TE accepteren) iPad geeft: SGPer (toegeven: zelfs di Apple heeft umorismo) Ik wil: recalcitrante iPad geeft: REC (recalcitrante actie van iPaddie) Ik wil: cazzo iPad geeft: Rick (HUH Di gewoon goed opgevoed porta mr Lavoro) Ik wil:.. superficiale iPad geeft: sjappies Ik wil: digibeet iPad geeft: dovige (kan, maar Hoeft niet) Gekmakend, als ik in een slecht humeur Ben. Hilarisch, als de derivanti beter รจ Ik ben tacco blij incontrati Mijn iPad. Ik heb m niet openmaken en hij heeft een iWilletje. Met dat laatste voegt hij meer dan creativiteit punta waarschijnlijk de bedoeling era




No comments:

Post a Comment